• (iOS) Jewel Blast : Temple krāpjas glitch tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpjas glitch tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jautri! Patīkami! Mīli visus līmeņus ar dažādiem izaicinājumiem. Nav jūsu tipiskais nolaižamās krāsas sindroms. Tas bija ļoti pārdomāts. Lielisks darbs padarīts!

    ** UZMANĪBU ** Šī spēle ir tik jautra, taču uzmanieties, es nopirku spēli, lai atbrīvotos no reklāmām, tā nedarbojās. Viņi teica, ka atmaksās manu naudu, un pēc kvīts nosūtīšanas viņiem divas reizes man tā vēl nav jāsaņem. Viņi arī nevar atsevišķi izslēgt reklāmas, tāpēc tā ir problēma. Nezinu, vai iegādātos kādu no bonusiem, es personīgi par to pat domātu. Ja viņi nevar atbrīvoties no reklāmām pēc to iegādes, kāpēc uzticēt viņiem vēl vairāk naudas.

    Jewel Blast : Temple Rompicapi xoq

    Tā ir laba spēle, kurā varat spēlēt pret citiem cilvēkiem un palēnināt savu reklāmu rādīšanu, jūs iesaistāties spēlē un jūs to uzmetat, tāpēc es nespēlēju spēles, lai tās atvienotu, bet citādi. tā ir laba spēle

    tas noteikti ir jautrs, atkarību izraisošs laika slepkava. pāris trūkumi, bulta var iznīcināt metāla kasti, bet ne koka vai ledus lol! arī jūs ne vienmēr saņemat savus 5 gājienus, kas ir palikuši, dažreiz varbūt 2 vai 3.

    Nogaidījis 3 sludinājumus, pirms es pat sāku, es spēlēju 1 spēli, lai gaidītu vēl 2 reklāmas, lai turpinātu... nē... izdzēsts.

    Turpinot sabojāt tālruni, tas neatskaņojas, kāda ir slikta kļūda, ieguvu jaunu planšetdatoru, un šķiet, ka tas tagad darbojas. Līdz šim tas patīk, un cerams, ka tas turpinās darboties.

    Jau kādu laiku spēlēju. Labi, lai novērstu uzmanību, bet zilganzaļais traucēklis, ko es gribētu tagad darīt visu kaitinošo piebilst. esmu pabeidzis

    Jewel Blast : Temple Quebra-cabeça akr

    Viss bija labi līdz pēdējam atjauninājumam, kopš tā laika dažas reklāmas jāskatās 30 sekundes. Tās tiek rādītas ik pēc 3 vai 4 spēlēm, un tāpēc es esmu spiests izlemt noņemt šo lietotni

    Lai spēlētu šo spēli, ir nepieciešams pārāk daudz reklāmu. Vienīgais veids, kā es varu izkļūt cauri visām šīm reklāmām, ir adīt spēles laikā. Lieki piebilst, ka pat tas kļūst vecs, jo es uzskatu, ka man patīk adīšana daudz vairāk nekā spēle.

    Jewel Blast : Temple Quebra-cabeça akr

    Lieliska, jautra pieskāriena spēle ar interesantu grafiku un nedaudz atšķirīgu ierasto spēli. Neēd īstu naudu...PALDIES


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :